Єдина Країна! Единая Страна!

Сервісний центр

 

 

 

Ваше бачення. Наші рішення.


У сучасному бізнес-середовищі на рахунку кожна хвилина. Управління IT-послугами часто вимагає багато часу і зусиль. Компанія «TIGER Cyber Technologies» допоможе вирішити ці задачі. Ми подбаємо про необхідні послуги ІТ, щоб ви могли спокійно зосередитися на основній діяльності.

 

 


 

ПРАВИЛА СЦ



  1. 1. При здачі пристрою в ремонт клієнт отримує 1-ий примірник акту, в якому оговорюється виріб, його комплектація, наявність зовнішніх дефектів (якщо є), та заявлена несправність. Другий примірник акту залишається в Сервісному Центрі (далі СЦ).
  2. 2. Забрати виріб з ремонту можливо тільки при наявності оригіналу акту, та внесення оплати. У разі втрати акту, особа яка здала виріб в ремонт, пред’являє паспорт та своїм розписом з розшифровкою і вказуючи дати засвідчує отримання нею обладнання від СЦ.
  3. 3. Перевірка пристрою проводиться замовником в момент отримання. На далі будь які претензії (за винятком гарантійних випадків) не приймаються та не розглядаються 
  4. 4. Діагностика (пошук несправностей) оплачується замовником згідно тарифів в разі відмови замовником від ремонту, або при відсутності можливості ремонту чи не доцільності.
  5. 5. У випадку необхідності замовлення зап.частини (наприклад дисплей, тачскрин, системна плата, акб, тощо) замовником здійснюється передоплата за запчастину в повному обсязі.
  6. 6. Після повідомлення СЦ про завершення ремонту замовник зобов'язаний протягом 3х діб здійснити оплату.  В разі не внесення оплати, нараховується пеня 10 гривень за кожен наступний прострочений день.
  7. 7. В разі якщо замовник не забирає свою техніку більше 30 днів, після надання послуг сервісним центром, пристрій автоматично утилізується.
  8. 8. При виникненні у замовника форс-мажорних обставин, які заважають йому вчасно оплатити чи забрати з ремонту техніку, замовнику необхідно надати письмове повідомлення Сервісному Центру з обґрунтованою причиною протягом 3х днів, з вказаною датою вирішення замовником  питання.   
  9. 9. За поведінку пристроїв, які вийшли з ладу після падіння або потраплення в них рідини, на момент проведення діагностики та ремонту, сервісний центр відповідальності не несе.  
  10. 10. Пристрої приймаються в ремонт без sim-карт та карт пам'яті. При збереженні помилково зданої або залишеної sim-карти або карти пам'яті СЦ відповідальності не несе.
  11. 11. СЦ не несе відповідальності за можливу втрату даних, налаштувань, інформації і т.п., що зберігаються у внутрішній пам'яті, а також на знімних носіях, в ході ремонту або перевірки. (Будь ласка збережіть заздалегідь свої дані, а якщо немає такої можливості, попередьте про це майстра)
  12. 12. Техніка приймається без розбирання і перевірки несправностей. Замовник при цьому згоден що всі несправності і внутрішні пошкодження, які можуть бути виявлені в обладнанні при його технічному обслуговуванні, виникли до прийому обладнання по даній квитанції.
  13. 13. Термін виконання ремонту та діагностики може перевищувати 14 діб.
  14. 14. СЦ залишає за собою право відмовити в ремонті апарату, без пояснення причини прийнятого рішення.
  15. 15. Ремонт може проводитися тільки за заявленою несправності. Намагайтеся якомога докладніше викласти (перерахувати) дефекти апарату.
  16. 16. Остаточна вартість ремонту може бути встановлена тільки після проведення діагностики, при прийомі в ремонт узгоджується попередня вартість робіт.
  17. 17. Клієнт приймає на себе весь ризик, пов'язаний з проявом в процесі ремонту несправностей, не зазначених в квитанції від часткової до повної втрати працездатності пристрою.
  18. 18. Ремонт I категорії складності проводиться без додаткового узгодження з клієнтом, в іншому випадку клієнт обумовлює в заявці максимальну вартість ремонту.

 

Дані правила являють собою публічну оферту (договір оферти про надання послуг), отримуючи акти нашого СЦ замоник своїм підписом погоджується на дані правила, тим самим підписує договір оферти з сервісним центром.
Дані правила діють з 2010 року для всих клієнтів Сервісних Центрів компанії TIGER Cyber Technologies

 

 

 Довірьтесь професіоналам! 

Ми обираємо Якість, тому на всих етапах надання послуг всі співробітники нашої компанії в першу чергу звертають увагу на Якість товарів, послуг та витратних матеріалів.